donderdag 17 april 2014

Angry Birds Birthday Party

Een poosje geleden is mijn zoontje 4 jaar geworden. Inmiddels is het een traditie geworden dat wanneer onze kinderen jarig zijn zij een thema uit mogen kiezen voor het feestje. Aangezien mijn zoontje een grote fan is van Angry Birds was het niet zo moeilijk om een thema te kiezen. Dan begint voor mama het grote werk, ideeën op doen! En dat vind ik helemaal niet erg. ;-)

A little while ago my son turned 4 years old. And it is a bit of a tradition for them to pick a party theme. As my son is a big fan of Angry Birds, this wasn't to hard for him. Than the big work starts for mommy, getting ideas! And I really like it!

Als eerste hebben we een uitnodiging nodig, deze knutsel ik altijd zelf in Adobe InDesign of Illustrator.

First we need a invitation. This one I made in InDesign. Sometime I also use Illustrator.



Vervolgens moet er getrakteerd worden. Ik heb cake pops gemaakt in de vorm van Red Bird met stuiterballen versierd als varkentjes.

Then we neded some treats for kindergarten. I made cake pops which look like Red Bird and I used bouncing balls to make pigs.



De kamer wordt versierd. Van de ballonnen heb ik Angry Bird gezichtjes gemaakt. Yellow, Red, Blue en de varkentjes.

The room had to be decorated. I made Angry Birds out of balloons. Yellow, Red, Blue and some Pigs.

 
 
De kindjes worden aangekleed. Ik heb van vilt verschillende maskers gemaakt. Dit keer ook rekening gehouden met alle meisjes die kwamen. Vandaar de roze Stella maskers!
 
The kids had to be dressed-up. Out of felt I made some masks. This time I took in account all the little girls that would be visiting the party. That's why I made some extra Stella masks!
 
 
 
En de kindjes worden vermaakt met het oud Hollandse blikgooien. Helemaal in de Angry Birds stijl, whayaa!!! 

And finally, some entertainment, pig tins to thow at with Angry Bird balls, WHAYAA!

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten