zondag 9 maart 2014

New born presents

Wat is er leuker dan je zus of vriendin te verwennen met leuke cadeautjes als ze net moeder is geworden? Je zus of vriendin verwennen met cadeautjes die je zelf gemaakt hebt.

What's more fun than spoiling your sister or best friend when she is having a baby? Spoiling her with presents you made yourself!

Ik heb hier twee voorbeelden van mijzelf. Dit shirtje heb ik voor mijn vriendin gemaakt toen tijdens de 20-weken echo bleek dat ze in verwachting was van een jongen.

Here I have two examples of presents I made for my best friend. The first one is a baby shirt I made when she first found out she was having a baby boy.


Toen haar zoon geboren is heb ik dit schilderijtje voor haar gemaakt voor op de babykamer. Met dezelfde kleuren als de printables van haar babyshower. Deze kun je trouwens van downloaden van mijn blog, klik hier voor de pdf bestanden.



After her baby boy was born I made this personal picture for in the nursery. It is in the same color scheme as her baby shower. The printables for the baby shower you can download from my blog, just click here.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten